2022-02-04

Meta Facebooka?

Czy to początek końca, cudownego dziecięcia z Doliny Krzemowej? Czy ten gość o twarzy cyborga, to wizjoner, a może zwykły szczęściarz, który wstrzelił się w oczekiwania gawiedzi? Po jego ostatnich odlecianych pomysłach pod skrótem Meta, wydaje mi się, że to drugie! Wirtualny świat z telewizorkiem na oczach, mimo wszystko, jest grubym przegięciem!
Wieszczyłem odejście od Facebooka ładnych parę lat temu, no i wychodzi na moje:-)
Nie będzie to gwałtowny upadek, ale obumieranie, bo starzy(chłe, chłe 40 plus), użytkownicy zostaną, ale o sukcesie decyduje młodzież!

https://www.tvp.info/58311857/konczy-sie-pewna-era-w-historii-facebooka-srednia-dzienna-liczba-uzytkownikow-spadla-po-raz-pierwszy-w-historii-giganta-mediow-spolecznosciowych

PS. "Kasandrowałem" już w styczniu 2014! Ha, ha, z datą schyłku, trochę skusiłem:-)

https://www.blogger.com/blog/post/edit/preview/3563879656157600810/7720692243736405964

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak będzie

Media, media, media, stekownia, grillownia, bełkot i niekompetencja! Czy wcześniej było inaczej, aj tam, aj tam, raczej nie, a jeśli tak, to...